نتایج جستجو برای عبارت :

آماده سازی موکب های اربعین شلمچه

سلام خدمت دوستان و همراهان
فعالیت نیروهای جهادی در آماده سازی موکب اربعین در مرز شلمچهبنا به فرمایش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای که فرمودند:این مراسم (اربعین) را هر چه میتوانید و هر چه میتوانیم، باید پُربارتر و معنوی‌تر کنیم...
سلام خدمت دوستان و همراهانافرادی که تمایل دارند در موکب گروه های جهادی و ستاد اجرایی فرمان امام در مرز شلمچه به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت کنندبه این شماره09399411944  مشخصات خود را ارسال نمایند.پای کار حسین ایستاده ایم

از مرز مهران تا نجف کرایه صد تومن خواهد بود (مهران تا نجف303کیلومتر)از مرز مهران تا کربلا کرایه هشتاد تومناز مرز شلمچه تا نجف کرایه صد و سی تومن(شلمچه تا نجف 470 کیلومتر )هنوز کسی از مرز چذابه و خسروی پیدا نکردم در که بپرسم  موکب هرمزگان مخصوص خواهران و موکب سیدالشهدا مخصوص برادران در صحن الزهرا(س) حرم امام علی(ع) قرار داره اما ازدحام جمعیت و سر و صدا و گرمای هوا قابل تحمل نیست.....مبیت (خونه ساکنین عراق ) واقعا برای استراحت مناسبند ، فوق العاده تمی
ایسنا نوشت: سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: لحظاتی پیش مرز بین المللی شلمچه موقتا امانت شد. وی افزود: سیل عبور زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از این سرحد و نبود زیرساخت های لازم برای این حجم از زائران در خاک عراق، باعث ابداع مشکلاتی در سیر تکاملی زائران شده است.
دلم تنگه برای غروبای طلائیه
برای غروب شلمچه
دلم تنگه برای اون شب هایی که از یادمان میومدیم و هرکس میرفت توی خودش و به شهدایی فکرمیکرد که یادو خاطرشون دل هارو تسخیر کرده
کاش میشد جنوب باشم...
دلم گریه میخواد فقط همین.
هیچ کجا برای من شلمچه نمیشه
دلتنگِ بهار ۸۹
 اون لحظه رویایی یه قبرخالی انتهای خط مرزی ایران و عراق
صبح نوشت:دیشب موقع خواب احساسم و نوشتم و کلق گریه کردم و خوابیدم
خواب دیدم معتکف شدم تو شلمچه....تو خواب هم بغض داشتم
صبح که بیدار شد
خاطرات اربعین نود و هشت: (شماره ده)
در جریانید دیگه که در حال حرکت به سمت مرز مهران بودیم از تهران با پراید.
برای ناهار توقف کردیم.
اسم موکب مدافعان حرم بود.
چند روز قبل حرکت ما، یکی از اهالی شهرمون تو اینستا استوری کرده بود تصویر این موکب رو.
برام جالب بود که ماهم تو همون موکب توقف کرده بودیم.
موکب بزرگی بود.
ظاهرا اهالی افغانستان این موکب رو زده بودند.
داخل چادری بزرگ رفتیم نشستیم.
سفره پهن بود و زائران در حال میل غذا بودند.
ما هم رفتیم نشستیم س
صبح امروز در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند و بخصوص از علما و مراجع بزرگ عراق که فضای زیارت و برادری را بین آحاد مردم و دو ملت فراهم کردند
موکب رنگی پنگی نویسنده: بهزاد دانشگر انتشارات: عهد مانا
موکب رنگی پنگی : خرده روایت هایی از هنرمندان خلاق اربعینی، پیوستی به پادشاهان پیاده

موکب رنگی پنگینویسنده: بهزاد دانشگرانتشارات: عهد مانا
معرفی:
یه موکب کوچیک پر از مداد رنگی، پارچه‌ها و کاغذهای رنگی، پر از عروسک‌های دست‌ساز و کاموا و یونولیت.یه موکب پر از بازی و شوق و ذوق و سروصدای بچه‌ها. زنان و دختران هنرمندی که چندسالی است بدون هیچ پشتیبان و در یک حرکت خودجوش و مردمی خودشان را م
ایام اربعین ۹۰ بود که در مسجد سهله سرپایی و در بین اعمال و بازدیدها اولین صحبت‌های موکب شروع شد. موضوع از این قرار بود که هیئت هنر بعد از چند سال تجربه سوگواره هنر و حماسه و ارائه آثار عاشورایی در حاشیه خیمه هنر و حماسه، حالا ظرفیت آن را داشت که در کار تولید آثار هنری با طیف وسیع تر مخاطب بشود؛ بی‌دلیل هم نبود. در همین سال‌ها تقاضای زیادی برای استفاده از تولیدات هنری هیئت در بین هیئات مذهبی و جامعه مخاطب هنر دینی ایجاد شده بود. همه این‌ها در
دارم غریب و آشنا را می شمارماین خیل مشغول عزا را می شمارم هی خواب می بینم پیاده در طریقش درجاده دارم تیرها را می شمارم دل تنگ مشهد می شوم هرگاه در راه سربندهای یا رضا را می شمارم اما خدارا شکر با انگشت هایم جامانده های کربلا را می شمارم پس سعی خودرا می کنم موکب به موکب این مروه های با صفا را می شمارم باعقل نه، من با جنون بی شمارم این لشکر بی انتها را می شمارم تسبیح من این است در طیِّ طریقش هر صبح تاول های پا را می شمارم آن قدر نزدیکم به اوک
بالاخره بعد چندروز تنها اومدم حرم؛از حرم تا موکب تقریبا میشه گفت خیلی راهه.مستقیم بعد اینکه رسیدم رفتم حرم امام حسین ع ،حدود نیم ساعتی میشه گفت نشستم و بعدش بلند شدم که برم، باید زود میرفتم چون داداشم تو موکب منتظرم بود،از شبهای قبل یه راه میانبر پیدا کرده بود زیر زمین حرم که دیگه به شلوغی نخورم تو حرم و سریع برسم.داشتم فکر میکردم که از اونجا برم که با خودم گفتم ولش کن بزار از تو حرم برم هم کیفیش بیشتره هم ثوابش.از تو حرم که داشتم میرفتم تو حا
دنیاکنون ببیندوقت شکوه دین است/درکربلاو عالم گلبانگ اربعین است/پای پیاده آید صدلشکری به آنجا/این عاشقی شیعه باشور همنشین است/موکب به موکب آید دلدادگی وایثار/یک حالت تعجب در پهنه زمین است/بااشک زائر اوسوی حسین رفته/یازینب ورقیه یک ذکر دلنشین است/دروقت دلسپاری عشق ولایت آید/برزائرین مولا سید علی نگین است/بازمزم بصیرت دشمن شکست خورده/این وحدت وعنایت آوای مسلمین است/تا کربلا رسیده عشاق نینوایی/حب حسین وزینب درقلب مومنین است/اندر کنارجابر شو
خاطرات اربعین نود و هشت: (شماره پنج):
بعد اینکه قرار شد بریم موکب برا خادمی زوار امام حسین (ع) از بیست و سوم تا سی ام مهرماه، گفتیم ای کاش زیارت و پیاده روی اربعین رو هم بریم.
چون بیست و سوم، دوشبنه بود و شنبه یک شنبه قبلش کلاس خاصی نداشتم و جمعه و پنج شنبه اش هم که دیگه تعطیل بودیم.
همین شد که با بقیه رفقای موکب، تصمیم گرفتیم هفدهم بریم طرف مرز بریم طرف نجف و از اونجا هم پیاده کربلا.
سلام
قبل رفتن یه سری سوغاتی آماده کرده بودم برای بردن خونه ی ابوجاسم، میزبانِ این سه سالمون تو شهر کربلا!
اما میون استوری های دوستان کربلا رفته، دیدم گفتن که بهتره یه چیزی هدیه ببریم که مخصوص ایران باشه و یکی از پیشنهادات زعفران بود!
دیدم زعفران هم ارزشمنده هم کاملا ایرانی هم سبک، هم اینکه یاد امام رضا علیه السلام می اندازدشون که معمولا عاشقشون هستن. چند تایی خریدیم که هر جا مهمان منزل عراقی ها شدیم بهشون هدیه بدیم.
میون راه ساعت حدودای ده
خاطرات اربعین نود و هشت: (شماره یازده)
ساعتای 5اینا بود که مجدد توقف کردیم.
نزدیک لرستان بودیم فک کنم.
موکب بود.
چایی و عدسی نذری می دادند.
ما هم جاتون خالی میل کردیم.
روی جدول های رو به رو موکب نشسته بودیم.
متوجه عبور تعداد زیادی خانوم شدم.
همشون یه پارچه سبزرنگ پشت چادرشون داشتند.
اکثرا هم سن وسال خودمون بودند ظاهرا.
رو پارچه شون نوشته بود کاروان جامعه الزهرا قم.
فهمیدم کاروان اونجا هستند.
همشون با حجاب کامل بودند.
من خجالب کشیدم که رو مسیر رفت
سلام
موقع رفتن سمت سامرا، یه زن و شوهر با دختر کوچیکشون  تو ون،کنار ما نشستن. مرد اصفهانی بود و تو حرفاش معلوم شد از خادمین یک موکب تو عمود ۹۹۰ هستش. یادمون افتاد که ما تو اون عمود ایستادیم و استراحت کردیم، البته تو یه موکب عراقی... همینطور که نشسته بودیم همسرم دو تا چلوخورشت قرمه سبزی آورد که یکیش رو دادیم خانمای عرب، یکیشم بچه ها خوردن. انقدر هوا گرم بود من نتونستم بخورم! اما بچه ها خیلی دوست داشتن، خصوصا که تو  ظرف یکبار مصرف نبود و کنارشم تر
عمود ۶۰۰ جایی برای استراحت پیدا نمی کردیم. از زانو تا نوک انگشتهای پاهام درد می کرد. انگشتهام  تاول زده بود.فقط یه جا برای استراحت بودیم.موکب ها همه پر شده بود.یه آقای اومد سمت ما
گفت :مکان ؟
من گفتم نمیام. مریم تشک
تو سفر اربعین تا قبل از اینکه برسیم کربلا تو مسیر همه اش صحبت از یه نفر بود
محمد
هر وقت هوا سرد میشد بچه ها به شوخی میگفتن محمد گفته لباس گرم نمیخواد بیارید هوا خوبه
یا میگفتن امسال محمد نیست بریم موکب سید صادق شیرازی کباب ترکی میدن.چون پارسال میخواستن برن تو موکب سید صادق و محمد بهشون گفته بوده حق ندارید اینجا برید چند تاییشون بیرون خوابیده بودن و بارونم زده بوده و سرما خورده بودن
کربلا که رسیدیم بالاخره محمد رو دیدم
برادرم بهم گفت قبلا دبی
از گرمای 47 درجه ، از گرد و خاک، از برگشتن موکب ها، از فشار هشت روی ‌‌‌‌پنج ، از ریزش کوه ، از مسمومیت غذایی ، از ضعف و حدودا 24ساعت غذا نخوردن، از درد و مثل مار به خودم پیچیدن  گذشتم و بالاخره رسیدم خونه:)))))
(هیچ جا خونه خودمون نمیشه )
گفته بودن موکب ام البنین متوقف شید
رد شده بودیم و تابلو را ندیده بودیم
نگو یه موکب خییییییلی بزرگ بود که سقفهایی به شکل چادر تو آسمون ساخته بودن اما ما از ریباییش و از اینکه به دنبال مقصد بودیم ندیده بودیم اسمشو

جاده پیچید به راست
یاد اون جوونی که فلافل به من داد بخیر
تنها فلافلی که خوشم اومد

رسیدیم به دو راهی
همه از راست می رفتن
مامور ارتشی ایستاده بود گفتم امام حسین
اون راه دیگه رو نشون داد راه افتادیم بعد فهمیدیم اشتباهه برگشتی
بسم الله الرحمن الرحیماگر اشتباه نکنم اسفند سال 97 بود و با بچه های موسسه رفته بودیم راهیان نور ( البته با کاروان حاج حسین یکتا ) احتمالا شب دوم بود که رفتیم منطقه ی عملیاتی شلمچه ( مراسم بله برون شهدا ) خیلی اون شب خوب بود
وقتی رسیدیم فلکه دوم گلشهر آقا رضا منتظرمان
بود. اتوبوس اسکانیایی آمده بود کنار میدانچه پارک کرده بود. تعجب کردم که اتوبوس
به این گندگی چطور از کوچه های تنگ و باریک آمده این جا. تا به حال همدیگر را حضوری
ندیده بودیم. نشانه ی من کاپشن آبی ام بود و این که روبروی مسجد ابوالفضل کنار در
سمت شاگرد این اتوبوس ایستاده ام. پیدا کردیم هم را و سلام و احوالپرسی.
آقا رضا هم فردا راهی سفر بود با همان اتوبوس به
سوی شلمچه و کربلا. گفتیم اربعین تمام شد که. گفت چه
الآن که داشتم پست محبوبه رو میخوندم یاد یه چیزی افتادم که قصد داشتم تو وبلاگم بنویسمش اما یادم رفت.
عراق که بودم، تو شب دوم پیاده روی از نجف به سمت کربلا، تو یه موکب توقف کردیم تا شب رو همونجا بمونیم. موقع اذان مغرب بود و من به همراهانم گفتم: من میرم یه جا پیدا کنم که نمازمو به جماعت بخونم.
اونجا اینجوریه که موقع اذان هر موکبی که یه امام جماعت توش پیدا بشه، نماز رو به جماعت میخونن.
رفتم موکب کناریمون و دیدم نماز اول رو خوندن. گفتم اشکال نداره یه
دوباره
جان
وصیت نامه:
از مادر عزیز و دلسوزم تقاضا دارم مرا حلال کند و در فراق من ناله نکند و همچون زینب (س) صبور باشد.
سلام
از جنت الارض، کربلای حضرت ارباب ، وخونه ی یکی از مجاوران اشون براتون می نویسم. دیروز عصری بعد از زیارت مزار حضرت امیر علیه السلام، که عجیب چسبید و دل کندن از حرمشون خیلی سخت بود، راه افتادیم سمت کربلا...
از دیشب مهمون یک خانواده ی بسیاااااااار مهربان عراقی هستیم، که قبلا تو اربعین با دوستم آشنا شدن. الان هم به لطف وای فای صاحب خونه به نت وصل شدم.
این ایام هم شبیه اربعین، هم یه عده پیاده دارن میان سمت کربلا، هم بعضی موکب ها تو راه آماده پذیر
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام نوشته :
"از جمع شدن سیلاب در پشت راه‌آهن، دریاچه‌ای درست شده و  شهر را در خود غرق کرده بود. از دیشب تا به حال با این سه «انفجار امید» آب گرفتگی آق قلا به سرعت در حال کاهش است."
لطفا این لیست رو با کمی دقت بخونید :

3 بار شام...
امشب جمکران بودیم
و حین خروج یه جایی موکب مانند، داشت غذا میداد
نمیخواستم برم سمتش اما یه لحظه یه بغض خفیفی اومد و ما رو بیاد "الی الطریق" در اربعین 98 انداخت
بیاد اربعین، رفتم و تو یه صف طویل غذا ایستادم...

__________________

تل زینبیه و پایین پا یادم کن
باز روی لبمه قسم اربابم
یادم ک
ای لشکر مجاهدین آماده‌باش آماده‌باشبهر نبرد دشمنان آماده‌باش آماده‌باشفداییان اسلامیم و سوی جانان می‌رویمبا عشق دیدار خدا ما سوی رضوان می‌رویمچون عشق پاک کبریا در جان ما افکنده شدما چون علی مرتضی شیری به میدان جهادمثل سهاب بر جهاد آماده‌باش آماده‌باشما سربازان خالد و فاروق اعظم گشته‌ایمما با خدای لا یظال مردانه پیمان بسته‌ایمتا فتح دین مصطفی ماتم بگردانید فداای عاشق دین خدا آماده‌باش آماده‌باششوق شهد شهادت را در جان و دل داریم
پس از شنیدن انتقادات فراوان ، همسفرهای محترم رو راهی کربلا کردیم و بنده و آقای پدر قدم قدم پای علم ،ایاالله اربعین میام سمت حرم (مدیونین فکر کنین من قبول نکردم با ماشین برم )ولی فارغ از شوخی آدم وقتی پیرمرد و پیرزن ها و بچه های کوچیک رو میبینه اصلا غیرتش اجازه نمی‌ده که پیاده نیاد ، دل آدم راضی نمیشه....تا مامان اینا رو راهی کنیم خوردیم به گرما (کلا هوا گرما ) قرار ساعت مشخص حرکت کنیم ، برق رفت و چه جهنمی بود واقعا،یک دفعه رعد و برق زد و هوا ابری

او در لشکرهای 17 علی بن‌ابی طالب و 31 عاشورا خاضعانه و غریبانه بدون آنکه مسئولیتی داشته باشد خدمت می‌کرد. از جمله نیروهای شجاع و کارآمد اطلاعات و عملیات گردان همیشه خط‌شکن حضرت ولیعصر عج‌الله استان زنجان بود که در عملیات‌های آبی - خاکی والفجر هشت (بهمن ماه 1364، منطقه اروندرود، فاو) و کربلای پنج (دی ماه 1365، منطقه عمومی شلمچه) در ماموریت‌های شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات، از مناطق پدافندی دشمن و درهم شکستن خطوط مستحکم نیروهای بعثی، در کسوت یک
اول یه غم معمولی بود برام، هر چی بیشتر گذشت این غم عمیق تر شد
و به همه ی وجودم رسوخ کرد ...!
وقتی غمم عمیقه نمیتونم آهنگ گوش بدم، این درحالی هست ک من اکثر اوقات موزیک گوش میدم.
از اون روز بجز مداحی چیزی نتونستم گوش بدم، انگار روح من رو الان اینا آروم تر میکنن ..
دیشب برادرم گفت قبول داری چقدر از آهنگایی ک همیشه گوش میدیم قشنگ ترن؟
نمیتونم این غمم رو با کسی به اشتراک بذارم و اینه که ازش رها نمیشم ...

+یاد گذشته میوفتم، اول راهنمایی، شوق ر

سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت (ع)  در پاسخ به این سؤال که مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) چه تأثیری در ایجاد شور در زائران اربعین حسینی داشته‌اند؟ اظهار داشت: ذاکران امام حسین (ع) اعم از روضه‌خوان‌ها و مداحان در حال افراد و نگه‌داشتن آنان در این مسیر بسیار تأثیرگذار هستند.اهمیت تلاش بچه حزب‌اللهی‌ها و هیأتی‌ها در فضای مجازیوی افزود: بعد از اتمام دهه محرم و اربعین، افراد رها می‌شوند، اما بچه‌ حزب‌اللهی‌ها و هیأتی‌ها در فضای مجازی تلاش م
اولین منطقه ای که امام رضا(ع) در بدو ورود به ایران توی اون منطقه اقامت کردند و مِن باب تبرک، گونه به خاک گذاشتند و فرمودند: "روزگاری بر این خاک خواهد گذشت که مردانی از پارس برای دفاع از خاک خود در خون خود خواهند غلتید..."، جایی نبود جز، منطقه «جُلَمجو» که بعدها به «شلمچه» تغییر کرد... و چه با برکته این خاک به یمن قدوم مبارک امام رئوف...آقا دلتنگم...
کاش دعوتم کنی...
یه نگاهم کن.
فقط یه نگاه.
پ.ن : روایتِ پیش بینی امام، نقل به مضمون است، در صورتی که منبع
دردفاع ازسپاه قهرمان آماده ایم/بهردین وانقلاب وشیعیان آماده ایم/پاسدارباولایت مردمیدان جهاد/برنبردجاودان بادشمنان آماده ایم/دشمن از روی خباثت طعنه داردبرسپاه/بهرنابودی شیطان هرمکان آماده ایم/پاسداربابصیرت خادم این ملت است/برصدورگام دوم درجهان آماده ایم/ماهمه سرباز رهبر دررکابش پرخروش/بهرفتح قدس هم ای دوستان آماده ایم/دوره آخرزمان وفصل هم عهدی رسید/برظهورت حضرت صاحب زمان آماده ایم/
زندگینامه شهید
"☘شهید والامقام علیرضا توسلی"دوم فروردین 1347،در شهرستان کهنوج به دنیا آمد. پدرش رضا ،کشاورز بود و مادرش خجسته نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند.به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سوم دی 1365،در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر مطهر وی
ادامه مطلب
در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: راهپیمایی اربعین در تاریخ نظیر ندارد. چشمهای مردم دنیا به این حرکت دوخته شده است/ منطق حسین(ع) منطق دفاع از حق، ایستادگی دربرابر ظلم، و طغیان در مقابل گمراهی و استکبار است. پیام امام حسین، پیام نجات دنیا است. حرکت عظیم اربعین دارد این پیام را منتشر میکند و این حرکت باید تقویت شود. این خون حسین بن علی است که بعد از ۱۴۰۰سال دارد میجوشد.
شبهای بله برون شلمچه
راوی : حاج حسین یکتا
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافتحجم: 26.6 مگابایت
همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین ـ کاشمر
شرکت‌کنندگان در این همایش با پای پیاده مسیر  حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را پیمودند و حدود ۵۰ موکب سیدالشهدا (ع) در این مراسم از عزاداران در روز اربعین پذیرایی کردند.
بسم الله
همان‌طور که خیلی دل‌چسب است وقتی از سفر کربلا برمی‌گردی، بعد از اولین نمازی که در ایران - مثلا در مرز شلمچه - می‌خوانی، سر به سجده بگذاری و از دل بگویی «اللهم ارزقنی زیارة الحسین فی الدنیا و شفاعته فی الآخرة»، خیلی دل‌چسب است که اگر توفیق یافتی و در ماه رمضان قرآن را ختم کردی، شب یا روز عید فطر، دعای آغاز تلاوت قرآن را بخوانی و شروع کنی: بسم الله الرحمن الرحیم. الحمد لله رب العالمین...
پ.ن. گرت هواست که معشوق نگسلد پیوند/ نگاه دار سرر
مست آن رایحه ، درگیر تب ناب توایم
غلغله بر همه ارکان جهان از نامت
روشن از نو
باورم نمیشه ی روز قبل رفتن که تقریبا مطمئن بودم همه چی اکیه سفرم بهم خورد..حسم؟داره قلبم میترکه از درد... همش فکر میکنم الان باید کجای مسیر می‌بودم و خاطرات پارسال جلوی چشمامه..
همسر؟بهش گفتم حالا که من نمیتونم  تو برو به جای جفتمون..قبول نمی‌کرد ولی بالاخره راضی شد..
بهش قول دادم آخر هفته تنها خونه نمونم....دارم میرم شهرستان پیش مادرشوهر اینا..توی ترمینال پر از ماشین های مهران شلمچه بود...داغ دلم تازه شد...
همسر میگه هر جا میرم اول به جای تو نماز
در عین اینکه خودمون رو برای اربعین آماده کردیم از نذری فرهنگی هم غافل نبودیم و چند تا طرح رو انتخاب کردیم و چاپ کردیم تا زائران امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی به کوله پشتی خودشون الصاق کنن چراکه تو این مسیر صدها نفر این طرح رو میبینن و گاها یه نفر ممکنه چندین دقیقه پشت سر شما راه بره و یقینا در پوستر پشت کوله پشتی شما تامل خواهد کرد.
(طرح های با کیفیت برای چاپ رو از اینجا دانلود کنید.)
کار دیگه ای که کردیم تهیه آبنبات چوبی و بادکنک و اسباب بازی ه
غروب روز قبل اربعین پارسال، تو یه موکب نزدیکای عمود ۱۲۰۰ خوابیدیم.
صبح بعد نماز صبح به پیاده رویمون ادامه دادیم تا حدودای ه‍شت صبح رسیدیم کربلا.
شهر آنقدر شلوغ بود که حرکتمون خیلی کند شده بود و بالاخره ساعت ده ۱۱ رسیدیم بین الحرمین.
دیدم اون وسط طناب کشیدن و یک مسیری درست شده که مردم دارن هروله کنان می دوند، کفشامو دادم به همسفرم، خودمو رسوندم اون وسط، از طناب رد شدم و منم هروله کنان قاطی موج دریا شدم...
ضمن عرض سلام و ادب خدمت سروران گرامی،
به اطلاع می‌رساند با همکاری موکب زینب بنت المرتضی(س)، کارگاه دوخت ماسک در پایگاه بسیج سلمان کن راه‌اندازی شد و جهت رونق این کارگاه نیازمند کمک مالی شما خیرین ارجمند هستیم.

شماره شبا :
ir7007001000217490184001
شماره کارت :7514-7539-7210-5041
مستند«غریبه های دنباله دار»روایتی متفاومت از راهیان نور دانش آموزی در بهمن ماه ۱۳۹۷ قسمت اولدو روز با دو منزل:اولین منزل داراب تا پادگان شهید مسعودیاندومین منزل از پادگان تا شلمچه⏳زمان:۲۲دقیقهتدوین:حسین داربازتصویربردار:سجاد صبوری / سجاد ارجمنداز رسانه خادم الشهدا شهرستان داراب
(طرح های با کیفیت برای چاپ رو از اینجا دانلود کنید.)
بقیه در ادامه مطلب ...
سیل شیراز
سیل خوزستان
سیل چابهار
مبارزه با کرونا در طول دوران قرنطینه در اسفند 98 و بهار 99 و تولید ماسک و ضدعفونی کردن معابر و ماشینها
کمکهای قابل توجه به مستمندان
کمک به تهیه جهیزیه زوجهای جوان
و راه اندازی موکب خدام الحسین در چندین اربعین در کاظمین و سامرا و جاده کربلا نجف
و.... و..... و...... و......
آنکس که باید ب
سیل چابهار
کمکهای قابل توجه به مستمندان
کمک به تهیه جهیزیه زوجهای جوان
و.... و..... و...... و......
آنکس که باید ب
بسم الله الرحمن الرحیم ./
اومدیم شمال که ازینجا با بابا راهی شیم ، شب رسیدیم ، صبح که بیدار شدیم یهویی مامان گفت منم میام ! اینجوری شد که ظهر ِ ۱۶ مهر ِ ۹۸ با مامانی که دیسک کمر و درد گردن داشت حرکت کردیم به سمت مرز مهران ، شب رسیدیم تهران و مامان بابا رو بردیم خونه ی خودمون تا استراحت کنیم ، انقدر خسته بودن که خوابیدن ، منم برای ناهار فردا کتلت درست کردم و خوابیدم. صبح بعد از صبحونه دوباره حرکت کردیم و سر شب ِ ۱۷ مهر رسیدیم مهران . یه خونه گرفتیم
شهدا بیش از هر سال با دستی پر آمده‌اند! دستی پر از نعمت‌ها و فضیلت‌ها! پر از باران و شکوفایی! دست شهدا پر است از حکمت و برکت! شهدا کارشان را خوب بلدند!قول و قرار زیارت عاشوراهای شبانه برای فراهم شدن مقدمات سفر به مقتل شهدا کاری کرد کارستان!از همان شروع اولیه سفر انگار شهدا خودشان هماهنگی‌های سفر را انجام می‌دادند! از ثبت‌نام کرده‌ها (بخوانید دعوت‌شدگان) بگیر تا برنامه‌ریزی برای زیارت یادمان ها! شهدا کارشان را خوب بلدند!ناخواسته یک روز زو
فکرکن 6روز و 5 تا شب از خانوادت دور باشی ، دلت براشون تنگ بشه
جز دو روزش که کتلت های مامان پز خوردی بقیشو همش نون پنیر سق زدی بلا استثنا!
هشتاد ساعت کشیک !
لعنتی هشتاااااااااااااد ساعت کارکردم!
خیلی خوابیده باشم شبا پنج ساعت بوده.
با ذوق و شوق بیای خونه بگی آخجون غذا ، خواب ، فیلم و مامان
بعد بهت بگن عه اومدی؟؟
خوبه فردا میخوام ملحفه و پرده هارو عوض کنم و بدوزم هستی کمک!
بهم بگن پیاده برو شلمچه و برگرد ولی نگن بیا کمک تو دوخت ودوز!
صبح خروس خون ب

تاریخ تولد: 1344/3/1 مشهد    تاریخ شهادت: 1365/11/1
محل شهادت: شلمچه عملیات کربلای 5     گلزار: بهشت رضا
ادامه مطلب
بتن آماده به عنوان یک کالا محسوب می شود و به همین علت قیمت بتن آماده از بتن های دیگر گرون تر است. ولی چون بتن آماده یک سری صرفه جویی ها و کنترل کیفیت در ساختش انجام می شود قیمت بیشتر بتن آماده را جبران می کند و شما از سیمان کمتری استفاده می کنید و مرغوبتری را دارا می باشد.
بتن ها انواع مختلفی دارند اما این که کدام یک از آنها کارای بیشتری برای شما دارد اهمیت دارد. یکی از ویژگی های بتن اماده سرعت بخشیدن به پروژه ساخت و ساز شما می باشد برای کار شما ن
بالاخره سفرمون با آقای میم تموم شد و برگشتم خونه . واقعا میم روزیِ خدا بود . چقدر با هم زود جفت و جور شدیم و چقدر هماهنگ بودیم خدا رو شکر ... با این که اون بچه تهرون بود و تهرونی صحبت می کرد و من با همون لهجه ی ترکیبی مشهدی و بجنوردی !! طریق الحسین یجمعنا ...
+ فردا پس فردا هم که ان شاالله باز می گردم به آغوش خانواده [لبخند]
+ میم میگه اصلا انتظار نداشتم که گوارا یکی مثل من باشه . می گم میم جان خب فضای مجازی همینه دیگه [لبخند]
+ دعا گوی دوستان بودیم . از دوس
شهید علیرضا بهاروندفرزند: پاپی مرادتاریخ تولد: 1341محل زندگی: روستای ولیعصر (عج) بخش الوار گرمسیری تاریخ شهادت: 1367/4/31 محل شهادت: شلمچهگلزار شهدا: بهشت زهرا(س) بیدروبه مرکزی
زندگی نامه:شهید علیرضا بهاروند روستای ولیعصر ( عج) بخش الوار گرمسیری در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود. شهید مقطع ابتدایی را با طی کردن مسافت سه کیلومتری محل زندگی خود تا روستای بیدروبه به پشت سر گذاشت. سال اول راهنمایی را در حسینه و دو سال دیگر را در بیدروبه مرکزی سپری
توی مسیر برگشت می دیدم زائرایی که پیاده داشتن میومدن سمت مشهد . این پیاده روی خیلی با پیاده روی اربعین فرق داره . توی مسیر کربلا موکب ها از هم یک متر هم فاصله ندارن و اینجا موکب ها چندین کیلومتر فاصله دارن . به همین خاطر باید توشه ی بیشتری با خودت برداری و طبیعتا کوله ی بزرگتری هم لازم داری و بار سنگین تر و سفرِ سخت تر ...
اون ولوله ای ک تو مسیر کربلا هست اینجا نیست . گاهی می دیدم که یک نفر داره تنها میاد . حتی یه خانم رو دیدم که داره تنها میاد ! وقتی
سفر هر سال بنده به عراق در ایام اربعین
به اندازه ای خاطرات و ناگفته ها دارد که شاید نوشتن همه آنها کتابی بشود بس سترگ!
اما یکی از نکات جالبی که در کربلا دیدم
و متوجه اهمیت رسانه و سینما در گسترش نفوذ در میان ملت ها شدم ، مساله توجه مردم عراق
به شخصیت «کیان ایرانی» در سریال مختارنامه است.

سریال المختار ثقفی از جمله فیلم های ایرانی
است که در جهان عرب مخاطبین بسیاری پیدا کرد.اما در عراق از این فیلم استقبال ویژه
ای شد زیرا اولا سرگذشت فیلم در عراق
امام زمان(عج) درکلام شهید ولی الله چراغچی مسجدی
 در محور شلمچه یک روز به ما خبر دادند که یکی از بچه ها امام زمان ( عج ) را دیده حالات خاصی به او دست داده و گریه کرده است. تا این خبر به گوش شهید چراغچی رسید و گفت: هرکسی هست بگیرید و به زندان بیاندازیدش. دروغ می گوید برای خودش دکان باز کرده. امام زمان وجود دارد در تمام جبهه هاهست ولی نه به این شکل.
منبع: اطلاعات دریافتی از کنگره سرداران و 23000شهید استانهای خراسان
تعریف می‌کرد: برای ناهار توی فلان موکب توقف کردم. هرجا مینشستم غذا بخورم، یک مرد عرب بزرگ جثه جلویم می ایستاد و جم نمی‌خورد تا بلند شوم. پرس و جو که کردم، فهمیدم هیچ چیز نداشته برای ارباب خرج کند. نذر کرده سایه بان زائرش باشد.
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش ای
قالب آماده ورد پرس
قالب آماده ورد پرسی برای طراحی راحتر سایت . قالب خبری جی نیوز یک قالب زیبا برای سایت های خبری می باشد ...
دریافت فایل
, قالب آماده وردپرس , دانلود قالب آماده وردپرس , قالبهای آماده وردپرس , فروش قالب آماده وردپرس , قالب آماده وبلاگ وردپرس , استفاده از قالب آماده در وردپرس , قالب آماده وردپرس املاک , قالب آماده وردپرس انگلیسی , قالب آماده برای وردپرس , دانلود قالب آماده سایت وردپرس , قالب آماده وردپرس رایگان , قالب سایت آماده وردپ
حسین سپهری رییس هیات امنا و مدیر اجرایی استان مقدس حضرت آقا علی عباس و شاهزاده محمد ع از همکاری و هماهنگی و مساعدت ، همه دست اندازان برگزاری مراسمات اخیر آستان مقدس، اربعین، بیست و هشتم صفر و شهادت امام رضا ع، از جمله مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان، جناب حاج آقا بلک، مدیریت محترم بحران استان اصفهان جناب آقای شیشه فروش فرماندهی محترم انتظامی استان جناب سردار معصوم بیگی، مدیریت محترم اورژانس استان جناب آقای دکتر راستین و ریاست محترم
آهنگ بی رودربایستی من همونیم که میخواستی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری ما باحالیم با دو کیفیت 320 و 128 همراه با
دانلود راه اخیر ستاره مظفری ما باحالیم موزیک و ترانه ما با حالیم با صدای ستاره مظفری گرامی همینک از موزیکفا دانلود کنید همش بسیار ما دانلود راه بدون رودروایسی منم همونی که میخواستی حال که داری دست میدی با خودم بدون . سر دانلود راه بدون رودروایسی خودم همونم که میخواستی شما موکب همیشگی س
دانلود کاربرگ جامع پیش دبستانی
فرمت فایل : PDF
تعداد صفحات 179 صفحه
شرحی مختصر از فایل :
کاملترین کاربرگ آموزش جامع پیش دبستانی با کیفیت بسیار عالی جهت آشنایی دانش آموزان پیش دبستانی با مفاهیم جامع آماده دانلود و دریافت می باشد توجه فرمایید کاربرگ های مفاهیم جامع برای کل سال تحصیلی می باشد و شما با دانلود پکیج کاربرگ جامع پیش دبستانی از اول تا اخر سال بی نیاز آز هر گونه کاربرگ در زمینه درس اموزش جامع پیش دبستانی خواهید بود جهت دانلود کاملترین
حجاب یعنی خود را به نمایش نگذاشتن. حجاب یعنی کار را فقط برای خدا انجام می دهم و لاغیر. اینکه در حجاب، اجباری نیست شاید به همین معنی باشد. حجاب یک درجۀ معنوی است و یکی از زیبایی های دین تا نشان دهید که برای خدا یک بنده اید.

+ موکب آمستردام - بهزاد دانشگر
2 ابان شب ساعت 12 با بچه های اتاقمون همراه نهاد رهبری دانشگاه و بقیه بچه ها راهی مشهد شدیم
چیزی حدود 24 ساعت تو راه بودیم و شب ساعت 8 نزدیک مشهد شهر ملک آباد بهمون اسکان دادن
بو ی شام خیلی مضخرف و بدون پتو و بالش
با همه ی غر زدنامون شب رو صبح کردیم و تا حدود یک شب داشتیم جرأت و حقیقت بازی میکردیم
ساعت 5 صبح بیدار شدیم و برای 30 کیلومتر پیاده روی خودمون آماده کردیم
چیزی حدود 10 کیلومتر اول راحت بود ولی بعدش سخت
طول مسیر موکب های مختلفی بود ک که از
#یادش_بخیر
شهید محمد مهدی لطفی عاشق پیاده روی اربعین بود، اما با توجه به ماموریت‌های متعدد و اینکه فرماندهان ارشد بهش اجازه اینکار رو نمی‌دادند، موفق نشده بود پیاده روی اربعین بره، تا اینکه به هر طریقی بود دو سال قبل (اربعین ۹۶) یکی از ماموریت‌های عراقش رو با ایام اربعین هماهنگ می‌کنه، چون سفر کاری خیلی ضرورت داشته، مقداری از راه رو پیاده روی می‌کنه و شب اربعین خودش را به کربلا میرسونه.
حاج مهدی در مورد پیاده روی اربعین می گفت وجود امام ز
سلام بر همگی
بخشی از زندگینامه ی سردار سلیمانی یا به عبارتی حاج قاسم
وی پس از پیروزی انقلاب، به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. او در ابتدای جنگ فرماندهی دو گردان از نیروهای کرمانی را برعهد
دوست جان پیام داده که فلان موکب التماس دعا داره، میای بریم؟ هنوز خستگی سفر اربعین برجا بود. رفتم که یه نخودی توی آش باشم. ماشاالله آنقدر نیرو آمده بود که از فرط یکاری برگشتم خوابگاه. ناراحت نشدم. بیشتر کیف کردم. بچه هایی که اگر بیرون میدیدی گمان میکردی اصلا اهل این چیزها نیستند، آمده بودند با چه عشقی کار می‌کردند. دلم نیامد کار را ازشان بگیرم. هرچند عملا برعکسش اتفاق افتاده بود. بماند که بروبچ کم تجربه خبر یک unkle sprain ساده رو یه جوری میرسوندن و
بسم رب الشهدا
و راهی را انتخاب کرد و عمل نمود که بسیار سخت است و نتیجه آن بسیار شیرین
شهادت در راه حق پاداش چنین کسی است
وای بر ما ماندگان و مشغولین به دنیا
آیا جنازه ای را بیاد دارید که عتبات و مشهد و شلمچه و تهران و کرمان (منظورم چندین کشور و شهر) آنرا
در فیلم inceptioon، دیکاپریو در خواب طبقاتی را برای خودش خلق کرده است. هر طبقی صحنه‌ای از زندگی‌اش است. من چند روزی است دارم در یک صحنه زندگی می‌کنم.
یک موکب خنک.بعد از این که تا نیمه‌های شب راه رفتیم. یک موکبی پیدا کردیم. تازیک، دلنشین، وسط راه. با محمدرضا رفتیم تهش. پتو نبود. یک پرده بود که بهم دادند. انگار یک نفر پردۀ خونه‌اش را داده بود زوار بیندازند روی خودشان. رفتم زیر همان پرده با یک پتوی دیگر. آره پتو هم بود. بوی تاید هم میدادند. ولی این صحنه.
روستا زاده‌ای با صفا بود که در آغازین روزهای سال 49 همزمان با شکفتن لاله‌های وحشی «بکوان» از توابع شاهرود چشم به زیبایی‌های این دنیای خاکی گشودوبه یمن ارادت بسیارخانواده رستمیان به آقااباعبدالله(علیه السلام) «حسین» نام گرفت تا زندگانی و مرگش نیز همچون اودرراه اعتلای اسلام باشد.زیبابودوخوش‌رو و به راستی نام قشنگش زیبنده این نورسیده بود. دوران کودکی را درطبیعت بکروبه دور از هیاهوی شهر و زادگاه خود سپری کرد و چون آسمان پاک آن دیار بزرگ گش
 فرمانده نیروی هوایی ارتش از آمادگی ارتش برای موج بازگشت زائران حسینی خبر داد. امیرسرتیپ عزیز نصیرزاده در حاشیه بازدید از موکب و بیمارستان صحرایی نیروی هوایی ارتش در مرز مهران با اشاره ارائه خدمات شبانه روزی به زائران در مرزهای کشور گفت: در مرز مهران روزانه ۴۵ هزار پرس غذا پخت و بین زائران توزیع می شود. وی در ادامه افزود: در بیمارستان صحرایی ۵۰ تختخوابی نیروی هوایی ارتش در مرز مهران تا ۷ هزار مراجعه نیز داشتیم.
امیر نصیرزاده همچنین با اشار
1- برای جلساتی که تهیه محتوای مورد بحث بر عهده توست، باید حداکثر روز قبل آماده شود حتی اگر خیلی کم مثلا در حد یک ربع هم زمان می برد، اما چون برای روز جلسه، وضعیت کارها و سرشلوغی ها اصلا مشخص نیست، حتما باید روز قبل از جلسه آماده باشد (تجربه جلسات تهیه شناسنامه مدیریت عملکرد)
2- برای جلساتی که کاری را دیگران باید انجام دهند، اول هفته قبل از جلسه باید پیگیری ها را شروع کرد.
خاطرات اربعین نود و هشت: (تیترها)
باتوجه به اینکه به مرور زمان فرصت نوشتن خاطرات اربعین امسال رو پیدا می کنم، الان تیتر خاطرات رو می نویسم تا یادم نره. به مرور می نویسم جریان کامل همشون رو:
1- ریز هزینه های اربعین امسال. و برنامه حرکت.
2- رفتن سر مزار آقاهادی همان اول.
3- اسکان نجف. خوش جا و تمیز.
4- ما و صف حموم؟!
5- پاره شدن زیپ کوله پشتی!
5- آقا سر لباسو بگیر خشکش کنیم!
6- عتبه مقدسه و غذا.
7- یک سحر فرصت نجف امسال. یک گریه نمکی قبل نماز صبح.
8- دیدن رفقا اتف
کاش همیشه همینجوری دور هم جمعمان کنی. کاش همیشه همینجوری ما را دور یک سفره، کنار هم بنشانی و مثل وقتهایی که قرار است توی یک قاب جمع شویم، مجبورمان کنی کمی مهربانتر بنشینیم تا توی عکس جا بشویم. کاش این عکس گرفتن تا قیامت طول بکشد و کسی فلاش نزند و 3 را نگوید تا ما همیشه لبخند بزنیم و دستمان دور گردن هم بماند. حالا که یک خط در میان، پیام‌های مجالس آخر ماه می رسد، میترسم بعد از پیراهن مشکی ها و کتیبه‌ها، بعد از جمع شدن موکب‌ها و باندهایی که "هلابی
مهم ترین تفاوتی که زیارت اربعین با وقت های دیگر دارد هدفمند بودنش است. یک جریانی دارد مردم را یک جایی می برد که شبیه هیچ جای دیگر نیست. زیارت همیشه و در تمامی مناسبت ها ثواب دارد. کربلا همیشه مهم ترین جای عالم است؛ ولی به نظرم اربعین یک چیز دیگر است. در اربعین امام حسین علیه السلام یک سفره پهن کرده برای همه. یک سفره پهن کرده که روی همه را کم کند و بگوید شما که می گفتید می خواهیم به درد دین بخوریم، شما که می گفتید کاش در آن زمان بودیم و کمک می کردیم
روزی ماه روزه از آسمان رسید شراب "یادت باشد"
ذکر حمید مرادی سیاهکالی و بانو
همراه بانو اشک ریختم....
شاکیم از این که این عزیزان(شهید و همسرش) که هر کدامشان هفت هشت ده سالی از من کوچکترند و زندگیشان در دهه نود شروع شده و بنا به سادگی ذاتی و قناعتی که تویش موج می زند هیچ شباهتی به دهه نود ندارد و کلا تو را یاد دهه شصت می اندازد....آره شاکیم که اینها کجا بودند چرا مثل ما درگیر غمهای دوران مدرن نبودند!
تنها فرقش با قصه های سی سال پیش همسران شهدا این بود
دست خود را که از لابلای خس و خاشاک آنسوی تپه ها بیرون می آوری و گمان می بری برْد را کرده ای لبخند رضایت ناشی از ذهن پرورده ای هجو که کودک سیب دزد در این سوی خیابان در کوچه ی منتهی به خانه اش میزند سرتاسر بر لبهایت خشک می شود. و کماکان آن دست دیگرت در میان آن هیاهو به بار نشسته است و موکب مگس های بازار است و یا گوشه ای دیگر دستی در پاچه ای دارد و میمالد. هی میمالد و میمالد که نقش بندد قالب های مانکنی بر پیکره ی عدسی و هی تنگ و گشاد کند سوراخ مردمک را.
خاطرات اربعین نود و هشت: (شماره چهار)
شاید این جملاتی که میخوام الان بنویسم بهترین و شیرین ترین خاطراتم تو کل این وبلاگ باشه. خیلی خوشحالم که می تونم این حرفا رو بنویسم و رویا نیست و واقعیه:
تو محرم امسال تو روضه ها و بویژه تو اون شب آخر اردو جهادی تابستون امسال تو مراسم قرعه کشی اربعینش و این ها، تو دلم همیشه از خدا و امام حسین(ع) می خواستم که توفیق نوکری و خادمی شون رو به من بدهند.
الحق هم که دادند.
رد خون عشق یاران مانده در دیدارها
شهر من شهر خدا ای جان فدا
انهمه عشق بازان آمدند بهر خدا
با استعانت از خداوند متعال این وب سایت در تاریخ 28 آبان ماه 1397 جهت ثبت و انعکاس گزارش فعالیت های مراکز فعال روستای کنگ مزار راه اندازی گردید.موقعیت مکانی کنگ مزار در زابل:

واحد رسانه و ارتباطات  مسجد امام المتقین علیه السلام کنگ مزار
همیشه می گوید ببین، آنجا آدم زیاد بود. همه شان نماز می خواندند و روزه می گرفتند. همه شان مثل ما مسلمان بودند؛ ولی همان ها بودند که امام حسین علیه السلام را شهید کردند. من می گویم شاید اگر ما هم آن زمان بودیم، طرف امام حسین علیه السلام می رفتیم؛ اما مادرم می گوید این حرفت درست؛ ولی الآن امام زمان عجل الله تعالی فرجه اینجاست. تو برای امام زمانت داری چه کار می کنی؟ اگر می خواهی کاری برای امام زمانت انجام دهی الآن وقتش است؛ چون او فقط 313 نفر احتیاج د
بگذارید اول یک توضیح خدمتتان عرض کنم. سید علی پسر من، دیگر چهارده سالش شده است. نشسته بودیم به تماشای یک حلقه فیلم مستند که دوستی به امانت داده بود. از صحنه طنز مربوط به شهید صدرزاده خوشش آمد و چندبار نگاهش کرد و خندید.
گفتم: کاش برش فیلم را بلد بودی و این قسمت را جدا می کردی. راستش خودم از این کار سر در نمی آورم. دیدم فیلم را از لبتاپ به گوشی اش منتقل کرد و اندکی بعد این قطعه مورد علاقه اش را برش داد.
خوشحال شدم و پیشنهاد دادم این قطعه را در گروه ه
امام صادق علیه السلام می فرمایند: «کسی که به قصد زیارت امام حسین علیه السلام از منزلش خارج شود، اگر پیاده باشد خداوند بابت هر قدمش یک حسنه می نویسد و یک گناه از او محو می کند. وقتی به حرم می رسد، خداوند او را جزء صالحان برگزیده می نویسند. وقتی مناسکش تمام می شود، خداوند نام او را جزء فائزان و رستگاران می نویسند. وقتی می خواهد بازگردد، فرشتۀ الهی در مقابلش قرار می گیرد و می گوید که رسول خدا صلی الله علیه و آله به شما سلام می رساند و مژده می دهد عم
سلام بر همگی

بخشی از زندگینامه ی سردار سلیمانی یا به عبارتی حاج قاسمسردار شهید قاسم سلیمانی، در ۱۲ سالگی، پس از پایان تحصیلات دوره ابتدایی، زادگاه خود را ترک کرد و مشغول به کار بنایی در کرمان شد و چندی بعد نیز به عنوان پیمانکار در سازمان آب مشغول به کار شد و در همان سال‌ها نیز فعالیت‌های انقلابی خود را آغاز کرد.
صاحب دلی برای اقامه نماز به مسجد رفت . نماز گزاران همه او را می شناختند
خواستند که بعد از نماز بر منبر رود و پند گوید او نیز پذیرفت .
نماز جماعت تمام شد چشمها همه به سوی او بود .
مرد صاحب دل بر خواست بر پله اول منبر نشست .
بسم الله گفت و خدا و رسولش را ستود . آنگاه خطاب به جماعت گفت : مردم هر کس از شما که می داند امروز تا شب خواهد زیست برخیزد .
کسی بر نخواست .گفت حالا هر کس از شما که خود را آماده مرگ کرده است برخیزد . کسی بر نخواست
گفت :شگفتا از شما
به رغم تمام تلاش‌های دشمن اما به اراده خداوند هر سال راهپیمایی اربعین پرشورتر برگزار می‌شود و در این میان برادران اهل ‌سنت نیز به سفارش نبی مکرم اسلام(ص) در مورد دوستی و محبت اهل‌بیت رسول خدا عمل کرده و این اظهار محبت را به گونه‌های مختلف (از شرکت در راهپیمایی و زیارت تا برقرار کردن موکب) نشان می‌دهند.
در منطقه غرب کشور برادران اهل سنت حضور دارند که شافعی‌مذهب هستند. «ابوعبدالله شافعی» که پیروان او را شافعی می‌گویند در شعری به زبان عربی
خمیر دندان اغلب کارایی های مختلف دیگری به جز تمیز کردن دندان ها دارد. یکی از این کارایی ها برای پوست می باشد که می تواند به مقابله با آکنه کمک کند. متخصصین پوست بر این باورند که خمیر دندان راهی مؤثر برای از بین بردن آکنه ها نیست و در واقع می تواند به پوست شما آسیب برساند. خمیردندان می تواند تحریک کننده باشد و باعث قرمزی پوست و لایه برداری می شود. برخی از مواد موجود در خمیر دندان می توانند پوست شما را خشک کنند ، اما هیچ مدرکی مبنی بر اثبات این امر
امشب سه بار تو دلم گریه کردم، مثل موقعی که داشتم از پدر و مادرم خداحافظی می کردم.
وقتی داشتن وسایلشون رو جمع می کردن که با اتوبوس ساعت ۹ برن، من مجبور بودم که زودتر برم شرکت.
کیفمو که برداشتم و برم اومدم دید و بوسی کنم باهاشون، یهو گریم گرفت و اشکم جاری شد. اصلا دست خودم نبود و نمیدونستم دارم چی کار می کنم. از گریه من مامانم هم گریه کرد. چشمای بابامم که مرد بزرگی و جز در عزای امام حسین اشک نمی ریزه بارونی شد.
جلوی در که رسیدم و خودمو تو آینه دیدم،
یا من هو رب کل شیء

کریم کاری بجز جود و کرم نداره
آقام تو مدینه است، ولی حرم نداره....

غریب اونیه که همدم اشک و آهه
دیده که مادرش تو کوچه بی پناهه

حسن سایه اش همیشه رو سر داداشه
حسن نمیشه که تو کربلا نباشه

موکبِ کربلای ما، روی تلِ زینبیه بود. ساختمانی دو طبقه نیمه ساخته که از هر طرف صدای دسته های عزاداری به گوش میرسید و گاهاً میگفتند که سخت خوابشان میگیرد.
راستش ذهن من در مورد خواب، ساده میگیرد و زود خوابم میبرد. با این مسئله اصلاً مشکلی ند
شهید حمیدی به سال1344 در خانواده ای متدین و رنجدیده در روستای برم سبز به دنیا آمد. به سال 1352 از محبت پدر محروم شد. درس را با تهذیب در هم آمیخت و عمل را با ایمان. وقتی که غارتگران زمان دست چپاول به سوی میهن اسلامی دراز کردند، او عاشقانه، با احساس رسالتی سنگین، عازم نبرد شد. وی پس از بازگشت در مرکز تربیت معلم شهید رجایی شیراز قبول شد. مجدداً به دلیل احساس مسئولیت به جبهه رفت و سرانجام به تاریخ 14/12/1365 در جبهه در منطقه شلمچه به درجة رفیع شهادت نایل آ
می گویند مردی خراسانی رفت پیش امام صادق علیه السلام که ما می خواهیم قیام کنیم. امام صادق علیه السلام گفتند برو توی تنور. گفت من؟! من شیعه و محب و فلان، چرا من توی تنور بروم؟! صحابۀ دیگری از امام صادق علیه السلام آمد. گفتند برو توی تنور. رفت و نشست و همان طور داشت صحبت می کرد. بعد امام گفتند هر وقت به این نقطه رسیدید ما خودمان می دانیم کی قیام کنیم؛ یعنی بحث معرفت امام به شعر و حرف نیست، به عمل است. هر کاری هم که قرار است عمل شود تمرین می خواهد. به نظ
در این جلسه از یادگیری اسکچاپ چگونگی افزودن آبجکت های آماده به اسکچاپ را  به شما می آموزیم تا هم سرعت طراحی و هم کیفیت رندر طراحیتون بسیار بالاتر بره و حتی شما هم پس از طراحی موارد مختلف طرحتون میتونید اونها رو با دیگران به اشتراک بذارید که در طرح هاشون استفاده کنند و طرح های سه بعدی حرفه ای تری را شاهد باشیم.
در ابتدا از منوی بالا گزینه ی window را باز میکنیم و برای افزودن آبجکت های آماده به اسکچاپ روی گزینه ی ۳d warehouse طبق شکل زیر کلیک میکنیم:

اربعین 97 بعد از عبور از مرز چذابه در موکبی بین راهی در نزدیکی شعر العماره عراق
۱-غذای آماده می خورید
مصرف غذای آماده بسیار راحت است اما فکر کردید که ارزش آن چیست؟ اول از همه اینکه بسیار سخت است که بخواهیم مواد مغذی یک غذای آماده را تشخیص دهیم.
این مواد فرآوری شده می توانند ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی لازم برای کاهش وزن را محدود کنند. و تنها علت این نیست. بیشتر غذاهای آماده نمک بالایی دارند. تقریبا ۷۰ درصد از سدیم در رژیم غذایی استاندارد افراد آمریکایی از غذاهای آماده به بدن می‌رسد. اما مطمئناً این تنها نمک نیست
⭕تحولات منطقه و جهان با سرعت بسیار زیاد انشا الله به زودی زود این انقلاب متصل به ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد ⭕امام خامنه‌ای در جمع فرماندهان سپاه: برای مواجهه با حوادث بزرگ آماده باشید... ⭕دشمن خودش میداند که کارش تمام است و نفس های آخر را میکشد ⭕دشمن چاره ای جزاستفاده ازآخرین برگ برنده خود ندارد و مجبوراست ازآن رونمایی کند... ⭕حال می پرسیم برای این بشارت حضرت آقا ⭕آیا آماده ایم ؟؟؟ ⭕آیا برای جهاد آماده ایم؟؟؟؟ ⭕ایا امام حسین زمانت را